понеделник, 18 април 2011 г.

Фигурин спаси футболната ми кариера

Здравейте! Казвам се Людмил Александров, на 32 години съм и професионално се занимавам с футбол.

Миналата пролет в мач с основния ни съперник получих много сериозна контузия и се наложи да лежа в болницата, а после - да отсъствам от терена в продължение на 6 месеца. Напълнях с 15 килограма и излязох от форма. В началото на есенния полусезон ме пуснаха в няколко мача като резерва, но бях много далеч от най-добрите си години и треньорът ме привика на разговор в началото на октомври.

Директно ми заяви, че ако не отслабна с 15 килограма, идва краят на моята кариера, защото след контузия и при слаба игра никой нямаше да иска да ме купи, а треньорът не искаше да плаща заплата на играч, който няма да върши нищо за отбора.

Бях започнал да се отчайвам, но единият ми съотборник ми препоръча да опитам с Фигурин. Той самият така поддържал теглото си постоянно, без да се напряга чак толкова много. Веднага си поръчах една опаковка.

Почнах да пия Фигурин и благодарение на този чай си върнах теглото, спортната форма и доверието на треньора. Той дори понякога се шегува с мен и ми вика: “Абе ти ли играеш, или Фигурин играе сега? Толкова си се променил...”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар