четвъртък, 5 май 2011 г.

С Фигурин килограмите и болките в колената изчезнаха

Здравейте! Пише ви Георги Георгиев от Тополовград. Аз съм на 46 години и през последните две-три години се появиха ставни проблеми - колената много ме боляха и трудно се движех, а имах още толкова много години да работя. Трудно се справях със служебните си задължения.

Лекувах се, разбира се, но основната причина, която лекарите изтъкваха за болката в колената, беше наднорменото ми тегло. Очевидно, ако исках да реша поне частично проблема, трябваше да отслабна.

Така започнах да се ровя в интернет за някакво средство, не можех да спортувам заради болката, за диети не ми се мислеше въобще.

Така открих Фигурин. Пих го цели 6 месеца, което не беше проблем. Фигурин е приятен на вкус и не е скъп. През това време не се лишавах от нищо, хранех се по същия начин, може би само малко бях намалили количеството на храната. Фигурин потиска и апетита.

6 месеца с Фигурин и 6 месеца без болки в колената. Лекарите се оказаха прави, като намалих тежестта, която основно падаше на краката, болката изчезна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар