петък, 8 април 2011 г.

Фигурин пести време в забързаното ни ежедневие

Здравейте! Казвам се Румен Иванов. Аз съм бизнесмен от Казанлък. На 45 години съм и притежавам собствен бизнес в областта на недвижимите имоти.

За мен времето е един от най-важните ресурси, с които разполагам, тъй като то е ограничено и не може да се възстанови нито една загубена минута, колкото и пари да има човек. Често ми се налага да замина на командировка в чужбина и да присъствам на бизнес коктейли, приеми. За съжаление, стана така, че не ми остава време да се погрижа за физическата си форма. В резултат напълнях с 20 килограма за една година. Заболя ме жлъчката. Имах проблеми с коленете и глезените. Докторите ми казаха да отслабна, ако не искам да свърша в инвалидна количка, но не можех да си позволя да отделям необходимото време за ходене във фитнес, нито пък за специален хранителен режим.

Тъй като съм делови човек, направих собствено проучване в интернет и попаднах на Фигурин. Отзивите за Фигурин бяха толкова добри, че честно казано, малко се усъмних, но реших, че 49 лв. не са голяма сума.

Поръчах го и когато пристигна, веднага изпих един чай. В продължение на месец го пиех, без да имам време да обърна внимание на тегло или диета, докато един ден се събудих и се почувстват изключително добре – олекнал и без болки в коленете. Отидох до кантара и той показа отслабване с близо 10 кг.

Много съм доволен. Ще продължа да го пия, за да пестя време и да пазя здравето си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар