неделя, 27 февруари 2011 г.

С Фигурин лесно се влиза отново във форма

Здравейте! Пише ви Моника Матева, на 36 години от град Тутракан.

Искам да ви споделя как Фигурин ми помогна да вляза във форма само за четири месеца.

След раждането на първия ми син започнах да трупам мазнини тук и там. Опитвах да отслабна с диети, хапчета за отслабване, диетични шейкове, но без траен резултат. Отслабвах малко и винаги след диетата си качвах свалените килограми.

Нещата са различни с Фигурин. За 4 месеца свалих около 12 килограма. Не беше никак трудно, хранех се нормално, даже бих казала - по-малко отпреди. Просто Фигурин беше повлиял на апетита ми.

Вече гледайки телевизия, не се тъпчех с пуканки и други лакомства - нямах желание.

Така без лишения се справих с излишните мазнини. Дрехи, които доскоро не ми ставаха, сега обличам спокойно и ги нося с удоволствие, защото ми стоят добре и с тях се чувствах страхотно.

Не само изглеждам добре, но и се чувствам добре. Като че ли чаят Фигурин ми даде сили и тонизира целия ми организъм. Забелязвам, че и целулитът започна да се заглажда – вероятно чаят действа и за премахване на целулит. Чудесно е, че с Фигурин отново съм във форма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар