неделя, 6 март 2011 г.

Пълнотата ми пречеше да забременея

Здравейте! Пише ви една щастлива майка на едно красиво тримесечно момченце. Казвам се Валентина Трифонова, на 32 год., от Смолян.

При мен пълнотата се оказа причина за стерилитета. Според лекарите всичко друго ни беше наред. Много искахме да си имаме детенце и трябваше да се вземат мерки по въпроса.

Най-напред опитах една диета, за която бях чула от една приятелка. За 4 дена свалих 5 кг. Но след като диетата свърши, не само си върнах свалените килограми, но и качих едно кило отгоре. Стана ми ясно, че с диети няма да стане.

Реших да поръся нещо друго. Насочих се към интернет, там прочетох за Фигурин. Доста неща прочетох за него и реших да му се доверя.

Първия месец след като започнах да пия Фигурин, бях отслабнала само с три килограма. Виждаше ми се малко, но бях подготвена за това от всичко прочетено в сайта за Фигурин. Там повечето хора споделяха, че ефектът от действието на Фигурин се проявява по-късно.

Пих Фигурин 4 месеца, за това време свалих общо 15 килограма. Един месец по-късно вече бях бременна. Според гинеколога ми това се дължи на отслабването.

Няма коментари:

Публикуване на коментар