сряда, 9 февруари 2011 г.

С Фигурин съм в страхотна форма

Здравейте! Казвам се Антон Харалампиев, на 37 години от Варна. Шофьор съм.

Водя заседнал живот – карам на тир. Постоянно съм на път и освен че ми липсва движение, не се храня пълноценно. Полуфабрикатите не само ми развалиха стомаха, но и напълнях.

Нямам проблеми със суетата, но наднорменото тегло започна да се отразява на здравето ми. Откриха ми високо кръвно и завишено ниво на холестерол и триглицериди. Всички лекари ми препоръчват да отслабна.

Оказва се доста трудно, не мога да спазвам диети, често съм на път. Докато се вайках и се чудих как да се справя с проблема с килограмите, случайно научих от един познат за Фигурин - чая за отслабване. Моментът беше подходящ да го опитам. Бях в почивка след дълъг курс и поръчах.

За два месеца успях да сваля 9 кг. Следващия месец бях на път и нямах възможност да се занимавам с Фигурин, но още щом се завърнах, веднага се качих на кантара и с изненада установих, че съм запазил сваленото. Това ме окуражи и продължих да пия Фигурин. След още месец бях свалил общо 13 кг, което беше абсолютно достатъчно. Веднага се отрази на резултатите от поредните изследвания, бяха в норма.

Сега съм здрав и в страхотна форма, физическа и емоционална.

1 коментар:

  1. Фигурин е нещо наистина много добро! Досега не съм срещал и един отрицателен отзив, а много хора го ползват тоя Фигурин, включително и мои приятели!

    ОтговорИзтриване