четвъртък, 16 декември 2010 г.

Вярвам, че Фигурин ще ми помогне да се справя с напълняването

Здравейте! Казвам се Евелина Чернева от Димитровград. На 36 години съм и винаги съм имала проблеми с теглото. Наскоро обаче теглото се оказа причина и за други проблеми - имах дископатия и болки в коленете. Лекарите ме съветваха да отслабна. Очевидно трябваше да ги послушам, защото килограмите ми пречеха да живея нормално.

Опитах с диета и каране на колело. Доста свалих, но щом спрях да пазя диета, за нула време си върнах сваленото. Не знаех какво да правя, дали да не опитам с друга диета. Майка ми е медицински работник и винаги ми е казвала, че диетите са стрес за организма и ме е съветвала да не спазвам диети. Може би и затова се бях докарала до това да напълнея с 20 кг за последните 5 години.

Споделих й, че мисля да пробвам пак с диета. Тя беше категорично против. Каза, че имало някакъв чай, от който нейната лекарка отслабнала, но не си спомня името. Помолих я да проучи въпроса.

След седмица мама направо ми донесе билките у дома. Оказа се, че това е билкова смес Фигурин. Основното й действие е да потиска апетита и очиства организма от натрупаните в него токсини.

За три месеца свалих 14 кг. Ще направя един месец пауза и ще продължа, докато не стана поне 60 кг. Още доста имам да свалям, но вярвам, че Фигурин ще ми помогне. За моя изненада кожата ми се изчисти от целулита, който имам от 20 годишна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар