четвъртък, 30 декември 2010 г.

Фигурин „уби” и апетита, и целулита

Здравейте! Казвам се Дарина и съм от едно китно пловдивско село. От дете съм пълничка. Преди да напусна село като че ли не се притеснявах. На село всички ме харесваха, защото съм едра, здрава и ставам за селска работа. Осъзнах колко съм напълняла чак когато отидох в големия град. Започнах да се вглеждам в градските момичета и разбрах, че нямам нищо общо с тях, по отношение на външния си вид. Затова реших да се взема в ръце и да направя нещо за фигурата си.

Започнах да пия Фигурин миналия октомври. Една моя приятелка отслабна с помощта на Фигурин с 14 кг. Не се колебах, след като видях ефекта, който Фигурин имаше върху Мая, поръчах и аз.

Бях 85 кг, преди да започна да пия Фигурин. Отдавна вече не приемам Фигурин, но още съм 65 кг, колкото бях, след като престанах да пия чая преди два месеца. През тези два месеца се храня и живея абсолютно нормално и въпреки това, не съм напълняла.

Фигурин „уби” апетита ми, преди това мисълта, че не бива да ям сладкиши, ме караше да мисля само за това и разбира се, трудно можех да им устоя и си хапвах доста.

Страничен ефект на Фигурин не забелязах, а най-невероятното беше, че и целулитът изчезна.

Можете да се доверите на Фигурин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар