петък, 3 декември 2010 г.

С Фигурин отслабнах с 13 кг и се изчистих от токсините

Казвам се Ани Иванова, на 27 години съм и от 3 години живея в град София. Тук ме отвя любовта.

Моят проблем е банален, но сериозен. Когато се преместих да живея в столицата, нямах почти никакви познати, не излизах много. А от постоянното седене вкъщи, мазнините почнаха да се трупат, като за 6 месеца качих 18 килограма. Ужас!

Почнах да се ровя в интернет за лек и реших да се доверя на лунната диета. Но не след дълго разбрах, че луната „спи“, както се пееше в една песен, и не ми помогна по никакъв начин. А аз исках да отслабна повече от всичко друго на света. В момент на чудене какво мога да направя за тялото си, един ден случайно попаднах на билкова комбинация за бързо отслабване. Прочетох много отзиви на хора, отслабнали с Фигурин, и си го поръчах веднага.

Доставиха ми го в много кратък срок и започнах да го пия. Още от самото начало вярвах, че ще ми помогне. Свалих първия си килограм след 6 дни, а след 3 месеца вече тежах 13 килограма по-малко. Оттогава мина доста време, но аз продължавам да пия Фигурин, защото по този начин запазвам хубавата си фигура и организмът ми се изчиства от токсините.

Горещо ви препоръчвам да си купите Фигурин, ако имате желание да отслабнете! Помага! Целувки от мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар