сряда, 17 ноември 2010 г.

Фигурин изчисти стриите ми

Привет! Казвам се Ростислава Христова и съм на 28 години. Живея в град София и преди 6 месеца станах майка на едно истинско съкровище.

Хубавото на всяка бременност е, че жената заобичва целия свят. Да носиш бебе в утробата си е най-голямото щастие. Но жените, които държат много на изрядния си външен вид, както правя аз, доста се депресират от натрупаните килца и стриите, които причинява всяка бременност.

След раждане опитвах какво ли не, за да „поизгладя“ тялото си, но все не се получаваше. Станах редовна клиентка на аптеките, почнах да пия всякакви хапчета, мажех се с всякакви мазила, но ефект – никакъв! Слава Богу, моята най-добра приятелка, която роди преди 2 години, знаеше разрешението на моя проблем. Посъветва ме да си купя Фигурин, защото самата тя останала много доволна от този продукт. Вече бях хвърлила пари за всякакви боклуци и нищо не рискувах.

Купих си Фигурин и почнах да го пия. Всеки ден се гледах в огледалото и на десетия ден забелязах малка промяна. След още 20 дни забелязах зашеметяващ резултат. Отслабвах и стриите започнаха да се заличават. Към днешна дата изглеждам видимо по-добре и продължавам да пия Фигурин.

Мога само да ви препоръчам тази вълшебна билкова смес, която със сигурност ще успее да върне самочувствието ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар