сряда, 10 ноември 2010 г.

С Фигурин отслабнах осезателно и се преориентирах към танците

Здравейте! Казвам се Петя Денева! Майка ми е бивша спортистка и това, че аз съм пълничка, винаги я е и притеснявало, и дразнело. За нея изящната и слаба фигура е от съществено значение.

Именно заради нея в началото започнах да пия „Фигурин”. След това вече го правех само заради себе си. Но тя даде началния тласък, като ме мотивира да сваля няколко килограма, защото след пубертета станах по-широка, но не и по-висока. Знаех, че е права, но и в същото време не исках да ми дава тон в живота – как да изглеждам, какво да обличам, какво да ям. Но за „Фигурин” се съгласих още първия път, когато тя заговори на тази тема.

Майка ми вече ми беше поръчала две опаковки от продукта в момента, в който аз реших, че мога да започна да го пия. Така два месеца без прекъсване карах на „Фигурин” и ефект наистина имаше. Отслабнала бях със 7 килограма, които ми личаха изключително много.

Затова вече се чувствах изключително добре в кожата си, реших да предприема една крачка, която винаги съм искала да направя, но винаги ме е било страх. Записах се в школа за модерни танци и там се преродих. Лекотата, с която се носех по дансинга, направо ме изпълваше с живот.

Затова този път съм благодарна на майка си. И на „Фигурин”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар