петък, 5 ноември 2010 г.

Фигурин ми помогна да отслабна след неуспешната бременност

Здравейте! Аз съм Бистра Костова от Бургас и съм 27 години.

С „Фигурин” отслабнах с близо 15 килограма. След една неуспешна бременност тялото ми се превърна в развалина. Освен че вече бяха качила около 10 килограма заради износването на плода, след загубата му трупнах още 6. Обхвана ме депресия, срам, страх и тъга, бях на ръба на по-сериозен здравословен проблем.

Тогава решително се намеси майка ми. Първо с всекидневни разходки, с полезна храна, а накрая и със съвета да започна да пия „Фигурин”. За него тя знаела от своя позната, която се занимавала с разпространението. Жената била казала на мама, че продуктът наистина действа, а не става дума единствено за рекламен шум.

Започнах да пия „Фигурин” първоначално малко насила. Както и насила правех всичко друго. Но постепенно започнах да усещам ободряване, освежаване, които ме стимулираха да продължа да пия чайовете. Захванах се дори сама да си ги приготвям, а не да чакам майка ми да ми ги сервира. За около 3 месеца бях свалили 10 килограма. Следващите 5 ме помъчиха повече, но смятам, че търпението и времето са си заслужавали.

С течение на времето преживях шока от загубата на детето и със съпруга ми започваме да си говорим, че е време за нов опит. Надявам се, че този път тялото ми ще бъде по-подготвено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар