четвъртък, 21 октомври 2010 г.

Фигурин ми върна енергията и желанието за живот

Здравейте! Казвам се Анелия Славкова и съм от Пирдоп. В продължение на 2 години живях в София с надеждата, че ще мога да се установя и да започна живота си от начало. Това обаче не се получи. Върнах се тук с убито самочувствие и с 11 килограма, които натрупах заради напрежението, стреса и умората.

Със сестра ми не се бях виждала сигурно от 8 - 9 месеца. Когато се прибрах, тя не ме позна. Толкова посърнала и дебела бях. Тя, за сметка на това, грееше. Изглеждаше по-млада и жизнена.

Разбира се, попитах я на какво се дължи промяната в нея, тъй като и нейният живот не е лек, и тя ми каза, че пие „Фигурин”. Билкова комбинация, която освен че сваля килограми, но действа положително на целия организъм.

Поръча и на мен една опаковка „Фигурин”. След като започнах да го пия, известно време не усещах промяна. Когато вече привършвах опаковката обаче ефект вече имаше – бях с 2 килограма по-малко.

Сега пия четвърта опаковка „Фигурин” и почти съм си на старите килограми. Работа в Пирдоп все още нямам, но и това ще стане. Радвам се, че с „Фигурин” успях да възвърна част от енергията и желанието за живот, които бях загубила в големия град.

Няма коментари:

Публикуване на коментар