сряда, 27 октомври 2010 г.

Фигурин ме амбицира да отслабвам всеки ден

Здравейте, аз съм Радослава Димитрова от София, на 35 години. Успях да се справя с основния проблем, който винаги ме е тормозел – излишните килограми.

Както повечето, които са изпитали вълшебния ефект на „Фигурин”, за продукта разбрах от позната, която вече беше преминала курс на отслабване с билката. Тя ме посъветва, аз повярвах и през интеренет си поръчах две опаковки. Когато това стана, тежах 96 килограма. Бях си наистина дебела.

Започнах да пия „Фигурин” всеки ден – веднага след ставане пиех чаша билков чай, вместо обичайното кафе. Храненето не ограничих драстично, но се опитвах да се движа повече.

Когато видях, че наистина започвам да отслабвам, се ентусиазирах още повече. Спрях тестените храни и спрях да пия алкохол и газирани напитки. Така след около 2 месеца бях с 8 килограма по-малко. За мен това беше истинско постижение. В последните 10 години не бях падала под 90 килограма, затова сензацията беше налице.

Съвсем устремена и амбицирана продължих да пия „Фигурин”, чашката с билков чай се беше превърнала в ритуал за мен, почти толкова важен, колкото ежедневното качване на кантара.

В момента тежа 71 килограма. Пак не са малко, но представете си колко доволна съм от себе си. С повече от ¼ съм намалила стартовите си килограми отпреди срещата с „Фигурин”. Доволна съм и от билковия продукт, и от себе си.

1 коментар:

  1. Всичко това за Фигурин е вярно! Изпробвала съм го и мога да гарантирам, че Фигурин помага!

    ОтговорИзтриване