петък, 1 октомври 2010 г.

Фигурин ме избави от последиците от заседналия начин на живот

Казвам се Еми Тонева и съм на 30. Нека ви разкажа защо съм толкова благодарна на създателите на „Фигурин”.

Когато започнах работа като счетоводител, си помислих, че това е идеалната професия за мен. След време обаче 8-часовият работен ден, прекаран изцяло в седнало положение, започна да оказва влияние върху здравословното ми състояние. Първо се появи нередовният стомах, след това задържането на течности, а оттам и постепенното увеличаване на теглото. В началото отдавах тези състояния на стреса около новата работа, но с времето свикнах със задълженията си, а проблемите ми се задълбочаваха.

Колежката, която споделяше съседното бюро, беше забелязала, че съм унила и без самочувствие. Споделих с нея какво ме тревожи, а тя пъхна в ръката ми десетина пакетчета чай. Каза ми да ги пия следващите няколко дни, а след това щяла да ми даде още.

Чаят се оказа „Фигурин”, а аз не я дочаках да ми дава още - поръчах си. Дали заради нагласата, дали наистина за дни започнах да усещам ефекта от него, но няма и за месец вече бях нов човек. Постепенно натрупаните килограми си отидоха, а метаболизмът ми значително се подобри. Аз бях пак същият човек – готова да работя и да се забавлявам. Всичко това се случи единствено и само благодарение на чудодейния „Фигурин”. Затова най-голямото ми желание лично е да благодаря на създателите му. Вие давате на хората шанс да започнат живота си от начало.

Няма коментари:

Публикуване на коментар