четвъртък, 10 март 2011 г.

С Фигурин се отървах от целулита

Здравейте! Казвам се Аня Стойчева и съм от София.

Точно преди две години започнах първата си работа. Тогава все още бях студентка, но това не ми пречеше. Исках да се развивам в областта на информационните технологии и бързо открих мечтаната работа. Бях невероятно щастлива до момента, в който една сутрин видях в огледалото страшно много целулит. Ужас! Кожата ми беше станала портокалова от толкова седене на едно място и трябваше да направя нещо, за да спра този процес.

Веднага започнах да ровя в Google, за да узная начините за премахване на целулита. За много спорт и дума не можеше да става, защото бях много заета и на ден разполагах с половин-един час за себе си. Бях изненадана, когато попаднах на чая Фигурин, благодарение на който много жени се бяха отървали от ужасната портокалова кожа.

Веднага си купих Фигурин от дрогерия „Жанин“ в столицата и започнах да го пия. Ефектът се забеляза още първия месец и целулитът започна да се заличава. Портокаловата кожа се заглади изцяло на третия месец.

Две години по-късно, към днешна дата, аз нямам проблем нито с портокаловата кожа, нито с килограмите. На ден отделям 15 минути за простички упражнения и не прекалявам със сладкото.

Препоръчвам ви да пиете Фигурин, ако имате проблем с целулита или мазнинките. Помага!

Няма коментари:

Публикуване на коментар